rubriken får vänta...

jag kan inte hålla vad jag lovar, blogguppehåll igen, suck!! ska börja igen SKA!!
aja var i skolan idag tråkiiiit, men imorgon fredag OCH halvdag <333
ska på en middag med laget imorgon. eller vi ska laga mat o så o föräldrarna ska betala så att vi kan ha en avslutningsfest i Italien, har kanske glömt att säga det men vi ska till Italien på cup 27juni-4juli !!! LÄNGTAR<333

på lördag har vi match, kvartsfinal i Ersan Pokalen, mot Älvsjö o på söndag är det träningsmatch mot Sollentuna IF..
nästa helg ska jag tävla. Flirtan på lördagen o Utter på söndagen, båda på SoRK,, haha ni vet nog inte vad det är, det är Sollentuna Ridklubb.

nu vet ni vad jag ska göra i framtiden..
det här var nog ett tråkit inlägg, HAHA!!!
nu ska vi kolla på slutet av criminal minds..
hejdå<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0